POZnań

Połowa akcji Poznań za pół ceny za nami

Poznań za pół ceny - Stary Rynek  Foto: Jakub Pińdych / PLOT

Jeszcze tylko w niedzielę możemy korzystać z atrakcji przygotowanych w ramach tegorocznej edycji akcji Poznań za pół ceny. Wybierać można spośród ponad 160 różnego rodzaju ofert. To przede wszystkim atrakcje turystyczne, które są pretekstem do wizyty w mieście. Na liście są niemal wszystkie poznańskie muzea, ale także teatry. Są także specjalne ceny i menu w wielu restauracjach.

By zaplanować idealny weekendowy wypad do miasta potrzebujemy kilku składników oczywiście atrakcji i miejsc, które chcemy odwiedzić, ale także noclegu, ciekawej oferty gastronomicznej i miejsc związanych z wypoczynkiem – mówi Jan Mazurczak, szef Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej – program akcji Poznań za pół ceny zawiera wszystkie powyższe elementy, dodając do tego coś jeszcze: obniżając ceny o połowę.

Ciekawa jest kategoria związana z rekreacją i spędzaniem czasu wolnego. Obok miejsc niemal oczywistych jak Nowe Zoo czy Palmiarnia Poznańska, można znaleźć akwaparki w Swarzędzu czy Kórniku, a także kręgielnie, parki linowe, ścianki wspinaczkowe, crossfit, spa i sauny.

Wśród nietypowych miejsc są między innymi symulator pasażerskiego boeinga 737, zajęcia ze sportowego tańca na rurze, karate, warsztaty ceramiczne, warsztaty czekoladowe i strzelnica. Silną grupę stanowią od kilku edycji pokoje zagadek i tajemnic czyli escape room’y. Tegoroczny program turystyczny ma także sporo atrakcji dla miłośników fortyfikacji.

Poznań za pół ceny ma swoją wierną grupę fanów, ale wciąż pozyskuje nowych – dodaje Wojciech Mania z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej – podobnie jest z partnerami, dzięki temu nasza akcja od dekady jest źródłem inspiracji do podróży do Poznania dla turystów, a także pomysłem na początek majówki dla poznaniaków.

Poznań za pół ceny jest akcją promującą turystyczne walory Poznania organizowaną przez Poznańska Lokalną Organizację Turystyczną. Pierwsza edycja akcji odbyła się w maju 2008 roku i była pierwszą w Polce i Europie akcją marketingową, wykorzystującą pomysł wyprzedaży w promocji miasta. Pełną ofertę tegorocznej akcji znajdziesz klikając tutaj.

Użyte w artykule zdjęcia: PLOT / Wojciech Jankowiak, Jakub Pińdych / PLOT

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz