POZnań

Poznań już nie daje pracy.

Kampania Poznan daje prace  Foto: facebook.com/szczecin.eu

Zakończyła się kampania bilbordowa „Poznań daje profesjonalistom”, realizowana na prawie 200 nośnikach w 8 miastach – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze. Nadal w Internecie na stronie www.poznandajeprace.pl znaleźć można anonse dotyczące wolnych stanowisk.

Od startu działań promocyjnych, 22 listopada, opublikowano prawie 300 ogłoszeń z ponad 30 poznańskich firm, poszukujących specjalistów w wybranych branżach. Z dostępnych na dziś oficjalnych danych wynika, że na oferty aplikowało prawie tysiąc osób przesyłając swoje CV.

Organizatorzy twierdzą, że kampania została pozytywnie odebrana m.in. we Wrocławu, Gdańsku, Szczecinie, Łodzi czy Bydgoszczy, gdzie pomysł spotkał się z dobrymi recenzjami i zainteresowaniem mediów.

Kampania Poznan daje prace Foto: facebook.com/szczecin.eu

Opinie środowiska biznesowego i specjalistów zajmujących się gospodarką wskazują, że działania takie jak poznańska kampania są sygnałem dla pracodawców, że miasto potrafi i chce wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Przewidujemy kontynuację działań o charakterze proinwestorskim z przekonaniem, że będą miały pozytywny wpływ na wzmocnienie wizerunku miasta jako centrum biznesowego i przyjaznego inwestorom, informuje Marcin Przyłębski – Dyrektor Biura Obsługi Inwestorów

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz