POZnań

Poznań na misia!

Promocja Poznania w Berlinie  Foto: UM

Były pączki, były rogale… Miasto rozpoczęło właśnie kampanię promocyjną za zachodnią granicą. Wiadomo, że niedźwiedź jest symbolem Berlina, ale czy promocja serwisu turystycznego Poznania odwołująca się do powitania „na misia” trafi do serc mieszkańców stolicy Niemiec?

Promocja Poznania w Berlinie Foto: UMObecny w czterech stacjach radiowych spot wykorzystuje motyw popularnych berlińskich niedźwiedzi, które licznie odwiedzają poznańskie atrakcje takie jak Stary Rynek, Malta czy Stary Browar. Nagranie podkreśla przyjacielskie relacje pomiędzy mieszkańcami obu miast. Niedźwiedzie z mieszkańcami Poznania chętnie robią… “miśki” – bo tak właśnie witają się najbliżsi sąsiedzi.

Oprócz rozgłośni radiowych, kampania obecna jest także na czterdziestu billboardach oraz niemal trzystu słupach reklamowych. Obecność akcji w internecie koncentruje się na banerach, które pojawiły się na dwóch portalach o charakterze informacyjno-rozrywkowym oraz szeregu witryn o tematyce podróżniczej i imprezowej. Kampania tak samo jak w przypadku akcji w Irlandii obecna jest na Facebook’u. Zarówno spot radiowy, billboardy, jak i banery w sieci zapraszają berlińczyków do odwiedzenia strony www.poznan.travel, która od niedawna dostępna jest także w języku niemieckim.

“Kampania promocyjna skierowana na rynek berliński pokazuje, że chcemy mocniej zaistnieć w świadomości berlińczyków jako miejsce, które warto odwiedzić w wolny weekend. Oba miasta są do siebie w pewnym stopniu podobne, a ich mieszkańcy łatwo znajdują wspólny język. Dodatkowo ośrodki te są ze sobą bardzo dobrze skomunikowane” – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Kampania promocyjna potrwa do ósmego września

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz