Ta firma potrafi nie tylko przyciągać kandydatów, ale także przykłada dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób, dba o ich zaangażowanie i rozwój oraz przyjazną i twórczą atmosferę pracy całego zespołu. Poznańska spółka Cognifide otrzymała statuetkę „Magnes 2016” w ogólnopolskim konkursie „Siła wyróżniającym przedsiębiorstwa dbające o swoich pracowników.
Na konkurs „Siła Przyciągania” nadesłało ponad 100 zgłoszeń. Konkursowe prezentacje przygotowały zarówno startupy, firmy z sektora MSP, jak i zatrudniające nawet kilkanaście tysięcy osób międzynarodowe korporacje. Najwięcej podmiotów pochodziło z branży IT i nowoczesnych technologii, ubezpieczeniowej, bankowej oraz FMCG.
Nagrodę główną – statuetkę „Magnes 2016” przyznano 8 pracodawcom, którzy zrozumieli, że rozwój ich biznesu jest możliwy tylko dzięki dbaniu o jak najlepsze, wysoko zmotywowane i zaangażowane kadry.
Oprócz Cognifide Polska, jedynej wielkopolskiej firmy, pracodawcami marzeń w poszczególnych kategoriach zostali: Luxoft, Grupa PZU, mBank, GoldenLine, FILTTR, Nationale-Nederlanden oraz Future Processing.
Uważamy, że podstawą employer brandingu jest dbanie o atmosferę wewnątrz organizacji. Dlatego w naszej firmie kierujemy się zasadą „Feel good @ Cognifide!”. Oczywiście zależy nam na dobrym samopoczuciu nie tylko naszych pracowników i ich rodzin, ale także kandydatów do pracy, członków lokalnego środowiska technologicznego – mówi Kinga Przepiórka, head of HR Cognifide Polska.
Dodaj komentarz