337 osób wzięło udział w drugiej edycji gry Check-in Poznań. Podczas akcji „Poznań za pół ceny” logowano się w ponad 160 miejscach.
Celem zabawy było “meldowanie się” (z ang. check-in) w miejscach biorących udział w akcji “Poznań za pół ceny” przy użyciu aplikacji mobilnej Foursquare. Każdy „check-in” był premiowany punktami, a suma punktów zdobytych przez uczestników w dniach 3 i 4 maja decydowała o ostatecznym zwycięstwie w zabawie.
W trakcie gry dokonano 2696 check-inów, a uczestnicy zebrali blisko 30 tys. punktów! 312 osób zakończyło zabawę na Starym Rynku pobijając zeszłoroczny rekord. Miasto przygotowało dla nich specjalne pamiątkowe koszulki.
Wiemy, że jest spora grupa osób, dla których permanentna interakcja online jest codziennością, a poszukiwanie i wymiana informacji w sieci jest instynktownym nawykiem, dlatego coraz częściej włączamy do swojej strategii komunikacji o miejskich wydarzeniach media społecznościowe. Robimy to z determinacją, a zdobyte doświadczenie pozwala nam w ten sposób budować pozycję Poznania wśród liderów marketingu w Polsce – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania.
Dodaj komentarz