Firma

Poznańskie call center rozmawia w 8 językach

call center  Foto: sxc

call center Foto: sxcJeżeli będziecie zamawiali bilety lotnicze przez telefon do Portugalii  albo próbowali wyjaśnić problemy z rezerwacją podróży do Włoch to z dużym prawdopodobieństwem możecie rozmawiać z konsultantem, który znajduje się w Poznaniu! Oddział Arvato należący do międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann od wielu lat obsługuje zagranicznych linie lotnicze prowadząc wielojęzyczne projekty call center.

Firma zapewnia m.in. sprzedaż i zmiany rezerwacji, informację handlowa, wsparcie techniczne, reklamacje a także połączenia wychodzące, obsługę korespondencji mailowej, chat online czy działania w mediach społecznościowych.

Swoje usługi firma realizuje w 8 językach europejskich z jednej poznańskiej lokalizacji. Obecnie Contact Center Arvato Polska obsługuje dla firm lotniczych średnio około 150 tysięcy wszelkiego typu transakcji miesięcznie, co przekłada się na ponad 1 milion minut poświęconych pasażerom.

Na polskim rynku działa obecnie ok 20 firm posiadających koncesję przewoźnika lotniczego, istnieje też wiele przedstawicielstw zagranicznych linii lotniczych, których możemy wspomagać w obsłudze informacyjnej czy sprzedażowej – mówi Joanna Rada, Dyrektor Obszaru Contact Center – jesteśmy jedyną na polskim rynku firmą, która ma kompetencje do tak kompleksowego wsparcia firm z tej branży w relacjach z ich konsumentami – pasażerami.

Początkowo Arvato Polska czerpało wiedzę od innych, zagranicznych podmiotów grupy kapitałowej Arvato, m.in. z Niemiec i Francji. Z czasem wypracowało swój własny, unikalny know-how w zgodzie ze światowymi standardami.

Samolot CRJ 700

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz