BizNews POZnań

Poznańskie reklamy wśród najgorszych w Polsce.

Avanti reklama   Foto:

Wśród najgorszych reklam w konkursie organizowanym przez branże marketingową  znalazły się trzy produkcje z Poznania. Chamlety 2013 otrzymała reklama Avanti, baner Duszpasterstwa Św. Rocha i Agencja reklamowo „Spoko”. Okazuje się, że problemem w naszym mieście jest nie tylko wielkość banerów, przypadkowość ich rozwieszenia, ale także estetyka nie najwyższych lotów.

Avanti reklama Chamlety, to konkurs na najgorsze kreacje reklamowe roku. Jury w tym roku wybierało spośród blisko 400 zgłoszeń przesłanych przez internautów.

Wśród przesłanych propozycji dominowały materiały z kategorii Druk, popularnością cieszyły się także przykłady zaskakujących koncepcji internetowych. Spośród zebranych propozycji wyłoniono dziesięć nominowanych reklam, a z nich jednego zwycięzcę w każdej z kategorii.

Jak podkreślają organizatorzy: Celem konkursu jest zwrócenie uwagi na ułomność polskiej branży reklamowej, na szablonową, odtwórczą praktykę firm reklamowych oraz przewidywalność i marną jakość koncepcji kreatywnej.

Wśród wyróżnionych znalazły się trzy reklamy z Poznania: spaghetteria Avanti – reklama „Ona już wybrała”, Duszpasterstwo przy parafii Św. Rocha za „całodzienną adorację” oraz agencja reklamowa Spoko, za kreację strony reklamowej w layoucie sprzed kilkunastu lat.

Nagrodzeni:

Kategoria Reklama telewizyjna – Mariusz Pudzianowski, zawodnik mieszanych sztuk walki (MMA), a wcześniej strongman przekonuje, że warto studiować.

Kategoria Internet – „Szkoła pokera z Joanną Krupą”. Kampania reklamowa serwisu hazardowego Betsson.com, w której zasad gry w pokera uczy modelka i celebrytka Joanna Krupa

http://www.youtube.com/watch?v=5cFZcjORE_c

Kategoria Reklama społeczno-polityczna – „Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać”. Kampania Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska. Billboardy, które pojawiły się w polskich miastach, oburzyły wielu odbiorców

Kampania Zespół Downa

Kategoria Design – kampania reklamowa Biedronki, pod hasłem: „My, Polacy, tak mamy!”. Akcja odwołuje się do cech, które najczęściej przypisują sobie Polacy.

My Polacy tak mamy - Biedronka

Kategoria Druk (kategoria powstała z połączenia kategorii Reklama prasowa oraz Outdoor) – billboardy stowarzyszenia zrzeszającego handlowców i przedsiębiorców z centrum budowlanego.

Nie daj sie gruchac

Najgorsze reklamy na stronie marketing – news.pl

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz