POZnań

Punkt Informacji Pasażerskiej ZTM na Dworcu Głównym PKP

ZTM logo Foto: ZTM logoW sumie trochę głupio, że po czasie przekazuje się taką informację, ale sam ZTM nie rozgłaszał jej wszem i wobec. Bez podania przyczyny, bez wskazania daty zakończenia przerwy Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu informuje, że od 11 stycznia punkt będzie nieczynny. Teraz wszystko można załatwić na ulicy Matejki. Tylko jak tam dojechać?

Turysta na pewno sam tam nie trafi. Jaki bilet ma skasować? Jak długo pojedzie? Tramwajem, czy lepiej autobusem? My przyzwyczajeni do zawiłości Naszej komunikacji, jakoś rozgryziemy ten problem, ale ktoś przyjezdny raczej da się złapać na dodatkową opłatę.

W komunikacie umieszczonym na stronie ZTM czytamy, że do odwołania, nastąpi przerwa w funkcjonowaniu Punktu Informacji Pasażerskiej ZTM usytuowanego w holu starego budynku Dworca Głównego PKP. Wszelkich informacji o zasadach funkcjonowania komunikacji miejskiej oraz o warunkach korzystania z usług przewozowych organizowanych przez ZTM w zakresie dotyczącym taryfy opłat, rozkładów jazdy, połączeń komunikacyjnych, Regulaminu przewozów, uprawnień do ulg i zwolnień z opłat za przejazdy, sposobu składania skarg, wniosków, reklamacji i odwołań oraz aktualnych komunikatów, udzielać będzie Biuro Obsługi Klienta ZTM ul. Matejki 59, poniedziałek, czwartek od 9:00 do 17:00, wtorek, środa, piątek od 7:30 do 15:30, pod numerem telefonu 618346164. Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

W sumie to i tak dobrze dla turystów, że siedziba ZTM znajduje się w Poznaniu. W ramach oszczędności mogła przecież zostać przeniesiona do ościennych gmin… 😉 Mimo wszystko WITAMY SERDECZNIE W POZNANIU!

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz