Od 1 czerwca (wtorek) w pełnym wymiarze czasowym będą otwarte Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.
Lokalizacje POK: Dworzec Zachodni PKP, Górczyn – pętla autobusowa, Ogrody – pętla tramwajowa, pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej), Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy, Dębiec – pętla tramwajowa, Junikowo – pętla tramwajowa, rondo Kaponiera – poziom -1, Śródka – dworzec autobusowy i Dworzec Rataje.
Z uwagi na pandemię Covid-19 wciąż niedostępne będą POK i BOK znajdujące się w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki.
W Punktach Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:
- doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,
- odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- składanie reklamacji w formie pisemnej
- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
Od 1 czerwca Biuro Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1) będzie funkcjonowało w godzinach sprzed pandemii, czyli od godz. 9:30 do 17:00.
W Biurze Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:
- złożenie reklamacji, skargi lub wniosku,
- złożenie wniosku o rozłożenie zadłużenia na raty,
- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- bezpłatne wykonanie zdjęcia do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane),
- uzyskanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
- otrzymanie pomocy w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów
Z uwagi na pandemię podczas wizyt w POK/BOK serdecznie prosimy klientów o przestrzeganie reżimu sanitarnego, czyli przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi:
- noszenie maski zasłaniającej usta i nos,
- zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,
- przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
- zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,
- dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą
Dodaj komentarz