Ponieważ sytuacja jest nadzwyczajna wiele firm sięga po niestandardowe rozwiązania, by pomóc swoim klientom. Seniorzy, którzy korzystają z usług firmy Orange, mają dwa dodatkowe tygodnie na opłacenie rachunków. Operator zachęca też do kontaktu zdalnego.
Chodzi o rachunki wystawione od 26 lutego do 14 marca, oznacza to, że na ich zapłatę seniorzy mają dodatkowe 14 dni, licząc od daty płatności widocznej na rachunku – wyjaśnia Wojciech Jabczyński z Orange Polska – wszyscy otrzymają informację o prolongacie SMS-em lub e-mailem na adres e-faktury.
Warto także korzystać z elektronicznych form płatności. Pomóc mogą w tym seniorom młodsze osoby z rodziny czy wśród znajomych. Orange zachęca także aby swoje sprawy związane z usługami rozwiązywali w miarę możliwości przez stronę internetową po zalogowaniu na swoje konto, aplikację mobilną.
Ze względu na szczególny czas zmieniło się funkcjonowanie naszej firmy, a kontakt telefoniczny będzie trudniejszy niż zazwyczaj – dodaje Wojciech Jabczyński – dziękujemy bardzo za wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne utrudnienia w obsłudze.
Dodaj komentarz