Aglomeracja

Ratusz w kolorze blue. Czy to dobra reklama?

Reklama na Św. Marcinie  Foto: Agencja wizerunkowo.com

Bilbord z motywem poznańskiego ratusza już zdążył pojawić się na facebookowej stronie Słaba reklama. Czy podoba się poznaniakom? Na jeansowym ręcznie wykonanym dziele o wymiarach 5,5 na 2,5 m widnieje realnie odwzorowany poznański ratusz oraz charakterystyczne kamieniczki ze Starego Rynku – możemy przeczytać w komunikacie prasowym. Czy rzeczywiście estetyczne pokazuje nasze turystyczne atrakcje?

Poznański ratusz na reklamie outletu

Kontrowersyjną pracę może z bliska oglądać przez miesiąc na bilbordzie przy Św. Marcinie. Takie niecodzienne dzieło, bo wykonane w całości właśnie z jeansu to część akcji promocyjnej podpoznańskiego outletu.

Chcemy być jak najbliżej miasta i jego mieszkańców, dlatego naturalną decyzją było umieszczenie na billboardzie lokalnego akcentu – dodaje Anna Kubacka, Site Marketing Coordinator W efekcie wzrok przechodniów przyciąga między innymi denimowy poznański ratusz, a także domki budnicze.

Jeansowy billboard to dzieło poznańskiej artystki Pauliny Iłendy. Praca na tyle wiernie odwzorowuje kontury budowli, że na pierwszy rzut oka trudno uwierzyć, że cały projekt powstał wyłącznie z jeansu, w dodatku pochodzącego w większości z recyklingu. Warto jednak podejść bliżej i dokładniej mu się przyjrzeć, aby przekonać się, że do jego wykonania nie użyto żadnych innych materiałów – informują promotorzy outletu.

1 komentarz

kliknij by dodać komentarz


  • zdecydowanie kicz, to jest po prostu brzdkie, zreszta tak samo jak okolica Placu