Coraz więcej produkujemy, coraz więcej konsumujemy, poszukujemy nowości, interesujemy się nowinkami technologicznymi, obserwujemy trendy! Szybko rozwija się także rynek reklamowy, dzięki nowemu, multimedialnemu podejściu do marketingu handlowcy szukają nowych sposobów do przekonania nas do kupna nowego odkurzacza, auta albo parówek!
Wczoraj na Międzynarodowych Targach Poznańskich rozpoczął się nowy cykl imprez, w tym EURO Reklama – targi materiałów i usług reklamowych
Pomimo kontaktów przez intenternet, skype, telefon targi ciągle cieszą się dużą popularnością. Do Poznania przyjeżdżają co roku od 20 lat tysiące profesjonalistów związanych w różny sposób z produkcją, sprzedażą i kupnem artykułów i usług reklamowych: agencje reklamowe, agencje BTL, pracownicy działy marketingu i reklamy firm wszelkich branż, przedstawiciele samorządów – działów promocji miast, gmin, powiatów, regionalnych organizacji turystycznych, biur promocji partii politycznych, przedstawiciele klientów sieciowych, pracownicy studiów graficznych i poligraficznych. Wymieniać można by długo.
To ludzie podejmujący decyzje zakupowe lub mający na nie wpływ: dyrektorzy, menedżerowie kierujący projektami. – Targi dają po prostu doskonałą szansę na nawiązanie biznesowych relacji face-to-face. Takich kontaktów dzisiaj, przy pełnej swobodzie komunikacyjnej, paradoksalnie mamy coraz mniej. Dlatego są tak cenne – mówi dyrektor targów EURO-REKLAMA Piotr Kamiński.
Z punktu widzenia firm prezentujących się na targach jest podobnie. Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, nie da się wszystkiego załatwić wirtualnie.
Targi potrwają do jutra, ekspozycja pawilonach 3 i 3a
Dodaj komentarz