Dziś rozpoczyna się remont punktu obsługi klienta ZTM. Prace mają doprowadzić do podniesienia standardu obsługi pasażerów. Przez 10 dni pasażerów czekają jednak m.in. problemy z odbiorem kart Peka.
W celu podniesienia standardu obsługi klienta planujemy m.in. podniesienie wysokości okienek w celu ułatwienia obsługi klienta oraz montaż szerszego blatu do wypełniania dokumentów – informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
W związku z wykonywaniem prac remontowanych punkt ten będzie nieczynny w dniach od 14 do 24 grudnia 2015r.
Pasażerowie, którzy we wnioskach o wydanie karty PEKA wskazali jako miejsce ich odbioru POK na Dworcu Śródka karty mogą odebrać w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta znajdującym się na Dworcu Rataje (czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-20.00).
W najbliższej odległości od remontowanego POK ZTM znajdują się dwa Eurokioski oraz automat biletowy na przystanku tramwajowym w kierunku Ronda Rataje.
Dodaj komentarz