BizNews

Rośnie winny biznes Eurocashu

wino  Foto: Patrick Fore

Już 4.500 sklepów w całej Polsce ma winne regały Faktorii Win. To projekt Grupy Eurocash rozwijany od 4 lat, który powstał z myślą o małych i średnich sklepach.

W ramach współpracy z właścicielami niezależnych sklepów, Faktoria Win zapewnia specjalny regał na wino, tematycznie podzielony na pięć okazji, w związku z którymi Polacy najchętniej kupują wino Do posiłku, Na prezent, Na randkę, Relaks i Z przyjaciółmi – przekonują przedstawiciele spółki Eurocash z Komornik – każda obejmuje wyselekcjonowane wina różniące się od siebie smakiem, kolorem, aromatem i ceną. Asortyment Faktorii Win obejmuje obecnie około 500 pozycji.

Pierwszy winny regał pojawił się w listopadzie 2013 roku. Najnowszy stanął w ostatnich dniach w sklepie Społem w nowym centrum handlowym Rondo Wiatraczna na warszawskiej Pradze.

Przez te 4 lata działalności Faktorii Win Polacy kupili blisko 15.000.000 butelek ze specjalnie zaprojektowanych regałów. Tylko w 2017 roku wartość sprzedaży sięgnęła 100.000.000 złotych.

Klienci mogą również skorzystać z przepisów i porad, a także z serii kursów wiedzy o winie, jakie są publikowane w bezpłatnym Magazynie Faktorii Win – dodają przedstawiciele Grupy Eurocash. projekt Faktorii Win został nagrodzony w prestiżowych konkursach marketingowych, m.in. Effie i Innovation AD.

Użyte w artykule zdjęcia: Patrick Fore

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz