Dla posiadaczy smartfonów naturalne jest kupowanie biletów poprzez aplikację albo sprawdzanie rozkładu jazdy w mobilnym Internecie. Poznańskie MPK co jakiś czas udostępnia kolejne aplikacje, tym razem zachęca do skorzystania z infolinii i SMS-ów.
Wspólnie z portalem komunikacyjnym jakdojade.pl przygotowaliśmy kanał komunikacji dla osób, którym wygodniej jest zadzwonić, informuje Iwona Gajdzińska, rzeczniczka MPK. SMS’owa infolinia będzie czynna 24 godziny na dobę i wskaże pasażerowi jak dojechać z punktu A do punktu B
System działa w oparciu o mechanizm jakdojade.pl, zintegrowany z automatycznym infolinią. Pasażer podczas rozmowy dzwoniąc na numer 703 280 001 musi podać nazwę punktu początkowego, punktu końcowego oraz wskazać godzinę rozpoczęcia podróży. Po zakończeniu połączenia, użytkownik otrzymuje SMS z opisem trasy na swój telefon komórkowy.
Koszt skorzystania z infolinii (obejmujący kwotę za minutę połączenia oraz przesłania SMSa lub SMSów, jeśli wiadomość jest dłuższa) to 1,05 zł netto.
Dodaj komentarz