To największego projektu lojalnościowego dla kibiców. Na uczestników czeka więcej atrakcyjnych nagród, o których zdobycie będzie łatwiej. A to wszystko, aby – zgodnie z ideą projektu – być bliżej klubu.
Program powstał z myślą o kibicach Lecha Poznań w 2018 roku. Obecnie zrzesza ponad 20 tysięcy sympatyków. Warto również podkreślić, że średnio co trzecia osoba obecna na meczu Kolejorza jest jego uczestnikiem. To właśnie dzięki przynależności do programu fani niebiesko-białych nie tylko zyskują realny wpływ na budowę atmosfery przy Bułgarskiej, ale i dostęp do wielu atrakcyjnych nagród oraz przywilejów.
Hasłem przewodnim projektu jest: „Być bliżej klubu”. Właśnie w ten sposób chcemy docenić zaangażowanie naszych kibiców, a w szczególności tych, którzy dopingują drużynę z trybun Stadionu Poznań. Każda wizyta na obiekcie to dodatkowe punkty, a także krok w stronę wyższej rangi, dającej nam dostęp do wyjątkowych atrakcji. Czas trwania edycji to sezon. W sierpniu ruszyła trzecia, która stoi pod znakiem trzech „jeszcze”: jeszcze łatwiej, jeszcze więcej, jeszcze korzystniej.
Poprzednie edycje programu dostarczyły nam wielu przydatnych informacji. Popularność nagród w minionym roku zależała – obok atrakcyjności – od ich dostępności. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się wiadomości SMS, zawierające najważniejsze informacje dotyczące zespołu, autograf na klubowym przedmiocie czy – nieco bardziej angażujące – obserwacja treningu i wycieczka z gościem. Były to atrakcje stosunkowo łatwo dostępne. Wysłuchując licznych głosów płynących ze strony naszych kibiców oraz kierując się hasłem: „Być bliżej klubu”, postanowiliśmy obniżyć progi punktowe większości przewidzianych w projekcie pozycji tak, aby skorzystać z nich mogła jeszcze większa liczba fanów – tłumaczą organizatorzy.
Choć sprzedaż karnetów została już zakończona, warto wspomnieć o korzyści płynącej z jego posiadania. Uczestnicy programu przy zakupie abonamentu otrzymują bowiem specjalną pulę punktów, którą mogą wykorzysta na nagrody bądź przy nabywaniu gadżetów w Stacjach Kolejorz. I tak, przy zakupie karnetu rocznego, na konto Lechity wpływa 7000 punktów (równowartość 70 zł), a na rundę wiosenną 2500 (równowartość 25 zł). Warto mieć to na uwadze rozważając zakup biletu zapewniającego stałe miejsce na Stadionie Poznań przez cały sezon.
Planujemy systematyczne wprowadzanie nowych funkcjonalności do programu LECHICI, dzięki którym nasi kibice będą jeszcze bardziej uprzywilejowaną grupą – mówi Wiktor Bednarek, specjalista ds. marketingu i koordynator programu. – Niebawem dodamy moduł ankietowy, który nie tylko ułatwi nam zbieranie opinii i dostosowywanie programu do potrzeb kibiców. Składu może nie będą jeszcze wybierać, ale na pewno na inne obszary działania klubu będą mieli spory wpływ. Taką moc sprawczą będą mogli wykorzystać – na przykład – przy wyborze klubowych kreacji graficznych, czy też wybierając piłkarzy do różnorakich konkurencji. Pomysłów na nowe funkcjonalności mamy wiele, ale będziemy je wdrażać stopniowo. Program ma zmierzać w kierunku ciągłego wyróżniania jego członków, by z uczestnictwa w projekcie płynęło coraz więcej korzyści – wyjaśnia.
Dodaj komentarz