Aglomeracja Firma

Setka odważnych wielkopolskich firm

Biały jeleń - ranking wartości marek Wielkopolski  Foto:

Ponad 100 firm zgłosiło się do drugiej edycji Rankingu Wartości Marek Wielkopolski, 90 zostało zakwalifikowanych do badania oceniających pozycję brandu.

Biały jeleń - ranking wartości marek WielkopolskiDo rankingu zgłosili się przedstawiciele takich branży jak: prawnicza, deweloperska, edukacyjna, meblarska, medyczna, kosmetyczna, spożywcza, itp. Wśród marek, które bez trudu rozpozna nie tylko każdy Wielkopolanin, ale również Polak, znalazły się m.in.: Ataner (który jest laureatem zeszłorocznej edycji), Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, Kupiec Poznański, Supermarkety Piotr i Paweł, Celico, Profi, Biały Jeleń, Cermag Poznań, Giacomo Conti, Spółdzielnia Mleczarska Jana, Tytan. Wyniki ogłoszone zostaną 13 grudnia.

W ubiegłorocznym rankingu internautów zwyciężył Lech Poznań, a kolejne miejsca zajęli: JANA – spółdzielnia mleczarska,  Biały Jeleń, Surówki Grześkowiak oraz YES

Do badań przyjmowane były wyłącznie zgłoszenia marek utworzonych w Wielkopolsce i będących własnością firm mających swoją główną siedzibę na terenie naszego regionu. Marka musiała istnieć na rynku co najmniej od 5 lat i w ciągu ostatnich trzech lat generować roczny przychód nie mniejszy niż 3 mln zł. W rankingu nie mogły wziąć udziału marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, Władz Samorządowych, równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.

Ranking Wartości Marek Wielkopolski

Ranking Wartości Marek Wielkopolski to wydarzenie o charakterze non—profit, którego celem jest stworzenie wiarygodnego, bezpłatnego rankingu wartości marek rdzennie wielkopolskich, natomiast jego idea skupia się wokół promowania regionalnej przedsiębiorczości oraz sukcesów wielkopolskich przedsiębiorców.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz