Ponad 100 firm zgłosiło się do drugiej edycji Rankingu Wartości Marek Wielkopolski, 90 zostało zakwalifikowanych do badania oceniających pozycję brandu.
Do rankingu zgłosili się przedstawiciele takich branży jak: prawnicza, deweloperska, edukacyjna, meblarska, medyczna, kosmetyczna, spożywcza, itp. Wśród marek, które bez trudu rozpozna nie tylko każdy Wielkopolanin, ale również Polak, znalazły się m.in.: Ataner (który jest laureatem zeszłorocznej edycji), Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, Kupiec Poznański, Supermarkety Piotr i Paweł, Celico, Profi, Biały Jeleń, Cermag Poznań, Giacomo Conti, Spółdzielnia Mleczarska Jana, Tytan. Wyniki ogłoszone zostaną 13 grudnia.
W ubiegłorocznym rankingu internautów zwyciężył Lech Poznań, a kolejne miejsca zajęli: JANA – spółdzielnia mleczarska, Biały Jeleń, Surówki Grześkowiak oraz YES
Do badań przyjmowane były wyłącznie zgłoszenia marek utworzonych w Wielkopolsce i będących własnością firm mających swoją główną siedzibę na terenie naszego regionu. Marka musiała istnieć na rynku co najmniej od 5 lat i w ciągu ostatnich trzech lat generować roczny przychód nie mniejszy niż 3 mln zł. W rankingu nie mogły wziąć udziału marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, Władz Samorządowych, równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.
Ranking Wartości Marek Wielkopolski to wydarzenie o charakterze non—profit, którego celem jest stworzenie wiarygodnego, bezpłatnego rankingu wartości marek rdzennie wielkopolskich, natomiast jego idea skupia się wokół promowania regionalnej przedsiębiorczości oraz sukcesów wielkopolskich przedsiębiorców.
Dodaj komentarz