Firma Solar Company, która jest właścicielem marki Solar znanej głównie paniom, będzie wkrótce kolejną poznańską spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Giełdowy debiut zaplanowany jest na połowę kwietnia.
Do objęcia w ofercie publicznej było 12.000.000 akcji. Inwestorzy instytucjonalni objęli 11.600.000 akcji, natomiast inwestorzy indywidualni 400.000 akcji. W trakcie procesu budowy księgi popytu inwestorzy instytucjonalni zgłosili popyt, który znacząco przewyższał liczbę zaoferowanych im akcji. Stopa redukcji w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła natomiast 58,815 %. Wartość całej oferty wyniosła 156.000 zł. Udział nowych akcjonariuszy w kapitale zakładowym w łącznej liczbie akcji Spółki po ofercie będzie kształtował się na poziomie 40%.
Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych takich jak torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria.
Grupa Solar ma w Polsce 196 punktów handlowych. Najwięcej, bo aż 116, to sklepy partnerskie. Firma ma również 72 własne sklepy i 8 franczyzowych.
Od kilku lat Grupa jest również obecna na rynkach zagranicznych poprzez sieć sklepów partnerskich i franczyzowych, która obejmuje obecnie 38 sklepów m.in. w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi.
Dodaj komentarz