BizNews

Sprzedaż w trudnych czasach

Nickel Technology Park Poznań  Foto: Nickel Technology Park Poznań

Nickel Technology Park Poznań Foto: Nickel Technology Park PoznańChoć widmo kryzysu gospodarczego krąży po Europie, to są sektory, które skutecznie się przed nim bronią. Należą do nich między innymi firmy świadczące kompleksowe usługi outsourcingu. Przekazywanie części procesów biznesowych wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym okazało się niezwykle efektywnym sposobem zmniejszania kosztów działalności i jako innowacyjny sposób zarządzania przedsiębiorstwem pozwoliło firmom na większą elastyczność rynkową. Przedsiębiorcy, zwłaszcza z sektora MSP, będą mieli okazje na przekonać się o korzyściach, jakie daje outsourcing procesów biznesowych, podczas cyklu konferencji w Poznaniu.

Projekt realizowany przez Nickel Technology Park Poznań ma zaprezentować wielkopolskim firmom korzyści wynikające z tworzenia kompleksowej oferty w zakresie nowoczesnych usług biznesowych. W jego ramach, przy współpracy z władzami samorządowymi Poznania, przedsiębiorcy będą mogli m.in. wziąć udział w cyklu konferencji Praktyczne zarządzanie relacjami z klientami – Sprzedaj, Utrzymaj, Rozwiń. Pierwsza z nich odbędzie się w hotelu Novotel Poznań Centrum w środę 14 marca.

W Polsce pod koniec 2010 roku działały 282 centra usług z kapitałem zagranicznym, które zatrudniały około 69.000 osób. Poznań, obok miedzy innymi Krakowa, Warszawy, czy Wrocławia należy do krajowej czołówki. Nasz kraj stał się najważniejszym graczem na rynku BPO (Business Process Outsourcing) w Europie Środkowo-Wschodniej. W kolejnych latach inwestorzy wybierali polskie miasta coraz częściej na siedziby centrów świadczących bardziej zaawansowane, oparte na wiedzy usługi dla biznesu, które wymagają wysoko wykwalifikowanej i doskonale wykształconej kadry.

Przyszłościowy i dynamicznie rozwijający się sektor BPO stanowi także dużą szansę dla gospodarki Wielkopolski – przekonują organizatorzy cyklu konferencji – z jednej strony kolejni inwestorzy z tej branży, lokujący swoje spółki w Poznaniu i okolicach, to potencjalni pracodawcy dla absolwentów poznańskich uczelni wyższych, z drugiej natomiast na rynku BPO mogą z sukcesem działać wielkopolskie przedsiębiorstwa z sektora MSP, zwłaszcza te, które wspólnie z innymi podmiotami przygotują kompleksową ofertę nowoczesnych usług biznesowych.

Takie właśnie firmy zamierza wspierać dzięki środkom z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nickel Technology Park Poznań. Roczny projekt o wartości ponad 320.000 złotych ma pozwolić wielkopolskim przedsiębiorcom na zapoznanie się z możliwościami oraz sposobami tworzenia powiązań kooperacyjnych, dzięki którym spółki z sektora MSP mogą świadczyć na rzecz firm zewnętrznych kompleksowe usługi biznesowe związane z branżą BPO. Wszystkie podmioty zainteresowane rozwojem swojej działalności w sektorze BPO będą mogły wziąć udział w bezpłatnym cyklu konferencji Praktyczne zarządzanie relacjami z klientami, jak również korzystać z powstającego portalu Akademia CRM, która będzie źródłem wiedzy o efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami.

Pierwsza z konferencji, zatytułowana Sprzedaż w trudnych czasach, czyli o mądrym wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań, odbędzie się w hotelu Novotel Poznań w środę 14 marca od 9:00 do 15:00.

W programie organizatorzy przewidzieli zarówno wykłady, jak i warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków i teoretyków biznesu. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne, wymaga jednak wcześniejszej rezerwacji. Można się zarejestrować tutaj.

nickel technology park poznań Foto: nickel technology park poznań

Oto ogólny program pierwszej w cyklu konferencji

09:00 – Rejestracja

09:30 – Otwarcie konferencji: Pięć wyzwań współczesnej sprzedaży – dr Piotr Kwiatek; Dyrektor ds. Rozwoju Nickel Technology Park Poznań

10:00 – Poznański rynek centrów usług nowoczesnych – Marcin Przyłębski; Dyrektor Biura Obsługi Inwestorów i Promocji Inwestycji Urzędu Miasta Poznania

10:30 – I PANEL – Zysk = Przychody – Koszty, czyli jak skutecznie zarządzać przychodami i kosztami? – Tomasz M. Zieliński; Prezes ABC Akademia

11:15 – II PANEL – Wykorzystanie social media w procesie sprzedaży – Michał Kwiatkowski; Dyrektor Sprzedaży adStone

11:45 -III PANEL – Efektywne działanie wymaga wiedzy – Hubert Porębski Dyrektor Sprzedaży mipCloud

12:30 – PRZERWA KAWOWA

12:45 – IV PANEL – Strategie dystrybucji – panel dyskusyjny – moderator – dr Piotr Kwiatek, Nickel Technology Park Poznań

13:45 – LUNCH

14:30 – WARSZTATY – Tomasz Kozłowski CRM Team Leader mipCloud

16:00 – ZAKOŃCZENIE/PODSUMOWANIE

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz