W Starym Browarze w Poznaniu ruszają prace nad budową Food Parku. W skrzydle Pasaż na poziomie +2 jeszcze w tym roku powstanie nowa strefa restauracyjna. To początek inwestycji, jakie zaplanowano w Browarze na lata 2019-2020.
Restauracyjny projekt to element długofalowej strategii. Sukcesywnie rozwijamy sektory usługowe i ofertę związaną ze spędzaniem czasu wolnego – podkreśla Renata Gralec, dyrektor centrum.
W Food Parku pojawią się nowe formaty restauracyjne w stylu all-day-dining i kieszonkowe restauracje fast casual. Obecnie klienci w zależności od potrzeby czy okazji mogą wybrać posiłek w “szybkich” punktach w Atrium lub lunch czy elegancką kolację w jednej z restauracji wokół Dziedzińca.
Jak zaznacza Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Browarem inwestycje są odpowiedzią na zmieniające się otoczenie i oczekiwania coraz młodszych pokoleń klientów, przy czym ważna perspektywa najbliższych 5-10 lat, a nie jedynie kilku kolejnych.
Jedzenie poza domem to rosnący trend związany ze zwiększającą się dynamiką życia zawodowego Polaków, bogaceniem się społeczeństwa oraz rosnącym znaczeniem czasu wolnego. Dla mieszkańców aglomeracji i młodych konsumentów jedzenie poza domem czy zamawianie posiłków online to coraz częściej element codzienności, a nie tylko sposób na uczczenie weekendu.
W Europie Zachodniej wielką popularnością cieszą się koncepty food marketów i food hali, przyciągających klientów wyjątkową atmosferą i możliwością wyboru różnorodnego jedzenia w jednym miejscu. Ten trend powoli przenika do Polski.
Projekt Food Parku ma być nie tylko “jedzeniowym marketem”, bo pomyślany jest jako część wielkiego organizmu, jakim jest Stary Browar – “miasto w mieście”, “trzecie miejsce” (najczęściej odwiedzane po domu i pracy) – zauważa Renata Gralec.
Dodaj komentarz