Komórkowy przewodnik po ulicy Święty Marcin promuje Poznań
Wirtualny spacer po atrakcjach poznańskiego Świętego Marcina może odbyć każdy, kto wpisze na ekranie telefonu komórkowego adres http://m.swietymarcin.eu
Komórkowy przewodnik jest atrakcyjną formą promocji miasta. Rozpoczynając spacer na Kaponierze, trzymając w reku telefon komórkowy możemy poznać historię pomników przy placu Mickiewicza, Alfy czy ideę powstania dzielnicy zamkowej.
Strona jest przyjazna w nawigacji, lekka (LAJT), przygotowana do oglądania w popularnych modelach telefonów. Nielimitowany i coraz tańszy dostęp do Internetu w ofertach operatorów sprzyja takim projektom jak Mobilny przewodnik po ulicy Św. Marcin. Surfowanie w sieci za pomocą komórek stanowi dziś obok SMS-ów coraz ważniejszy element komunikacji interaktywnej, zwłaszcza wśród młodzieży i mieszkańców dużych miast.
Przewodnik przygotowany został przez dwie poznańskie firmy: Agencję Reklamową Afekt i One-2-One, specjalistę z zakresie komunikacji mobilnej, które w ten sposób informowały o nawiązanej współpracy strategicznej.
Dziś skuteczne dotarcie do konsumentów musi być totalne, wykorzystujące dostępne kanały, przede wszystkim te, oparte o nowe media, a więc internet, mobile i społeczności. One-2-One i Afekt komunikując współpracę chciały podkreślić swoje poznańskie korzenie, łącząc tradycje z nowoczesnością, powiedział Tomasz Dworek, marketing manager Grupy One-2-One.
Dodaj komentarz