BizNews

Szkolenia z rebrandingu dla firm

rebranding  Foto: sxc / jess lis

Rebranding. Brzmi groźnie ale dla wielu firm może być szansą na szybszy rozwój. Zachęcamy do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach dla firm, które świadczą usługi doradcze na rzecz przedsiębiorstw i chcą podnieść kompetencje swoich pracowników. Spotkania poświęcone będą procesowi zmiany dotychczasowego wizerunku.

W oparciu o praktyczne ćwiczenia, dyskusje z zaproszonymi ekspertami, prezentacje oraz analizę zakończonych sukcesem procesów rebrandingowych, uczestnicy dowiedzą się między innymi jak kreować popyt na specjalistyczną usługę dot. rebrandingu w firmie, aby wykorzystać ją w przyszłości jako jeden z elementów prowadzonej działalności doradczej – zapowiadają organizatorzy.

Mowa też będzie o tym w jaki sposób kreuje się skuteczną markę i dlaczego marka jest tak ważna, na czym polega jej oddziaływanie, jakie są istotne powody zmiany wizerunku i elementy marki oraz czym jest rebranding i jakich wymiernych korzyści skuteczny rebranding dostarcza przedsiębiorcom, którzy chcą promować spójny wizerunek swojej firmy na wciąż zmieniającym się współczesnym rynku.

Wśród zaproszonych gości będzie między innymi Magda Szymczak, która opowie o rebrandingu marki soków tłoczonych.

Bezpłatne warsztaty z rebrandingu odbędą się w budynku Noble Tower (ul. Dąbrowskiego 77A w Poznaniu) w czwartek i piątek 3-4 grudnia od 9:00 do 17:00.

By sprawdzić, czy firma chcąca wysłać pracowników kwalifikuje się by uczestniczyć w szkoleniu i uzyskać wszelkie informacje i dokumenty można kontaktować się z organizatorami telefonicznie (61 222 63 12) lub mailowo (biuro@deakonsulting.pl).

Warsztaty poprowadzi Magda Szymczak – specjalistka w zarządzaniu procesem innowacji zorientowanym na konsumenta, zwłaszcza w zakresie rozwoju i wprowadzania na rynek nowych produktów oraz redesignu marek. W latach 2007-2012 Innovation Manager w HOCHLAND POLSKA , gdzie współtworzyła strategię zarządzania nowymi produktami i redesign marek Almette, Hochland, Valbone. Obecnie Dyrektor zarządzający i właściciel marki Innowave, skoncentrowana na planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji procesu oraz kultury innowacji w organizacjach. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

O tym dlaczego firmy zmieniają logo przeczytasz również tutaj.

2 komentarzy

kliknij by dodać komentarz