Prawie każdy ma przy sobie telefon komórkowy. Niestety w dniu dzisiejszym szczęśliwi posiadacze numerów w PTC czyli w T-Mobile nie mogą się między sobą komunikować. Doszło do awarii na tyle poważnej, że klienci nie mogą dodzwonić się nawet do Biura Obsługi Klientów.
Na profilu firmy na Facebooku pracownicy nie nadążają przeklejać informacji “Wystąpił problem z wykonywaniem połączeń. Nasi technicy już pracują nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za powstałe utrudnienia“.
Dział prasowy PTC jeszcze nie ustalił zasięgu awarii, a co za tym idzie nie jest w stanie podać jak długo będzie ona trwała. W rozmowie z portalem lepszyPOZNAN.pl poinformowali o restartowaniu centrali obsługującej Biuro Obsługi Klienta.
Choć obsługa klienta miała szybko zostać wznowiona, to po prawie 30 minutach numer nadal nie odpowiada. Wpisy na profilu operatora sugerują poważną awarię w całym kraju.
Jedynym plusem tej awarii jest fakt, że użytkownicy numerów w innej sieci mogą dodzwonić się do tych w T-Mobile. Niestety na rewanż nie mają szansy 😉
AKTUALIZACJA:
W samo południe telefon T-Mobile odzywa się 🙂 Dzwoni dział prasowy i informuje, że usterkę udało się opanować i funkcjonalność sieci wraca do normy. Sprawdzamy – faktycznie, teraz możemy dzwonić 🙂
Dodaj komentarz