Aglomeracja

W Bramie rozmawiają o promocji

Brama Poznania wojowie  Foto: L. Gdak/Brama Poznania

Poznań od wczoraj jest gospodarzem wydarzenia „Poznań Best Place Summit”, w ramach którego w stolicy Wielkopolski spotykali się dziś eksperci od strategii rozwoju, marketingu miejsc i brandingu..

Brama Poznania wojowie Foto: L. Gdak/Brama Poznania„Poznań Best Place Summit” to najważniejsze spotkanie ekspertów ds. marketingu miejsc w tym roku w Europie. Po raz pierwszy kilkunastu najbardziej znaczących specjalistów, z różnych krajów, spotka się w jednym miejscu, by dyskutować na temat obowiązujących standardów, możliwych rozwiązań oraz wyzwań w zakresie marketingu miast i regionów  Europy.

W spotkaniu uczestniczy grupa ekspertów m.in. z Niemiec, Brazylii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii czy Portugalii. Gościem specjalnym szczytu jest Robert Govers, wykładowca na uniwersytetach w Rotterdamie i Mediolanie.

– Termin wydarzenia nie jest przypadkowy. Rok 2014 to kolejny okres programowania UE, z której to środków realizowanych jest wiele projektów z zakresu city marketingu. Wiele wskazuje na to, że będzie to dla Polski i wielu innych krajów, ostatni tak duży zastrzyk finansowy. Warto się na to dobrze przygotować także w kontekście rozwoju miast – mówi Adam Mikołajczyk, prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

Wczoraj eksperci spotkali się w Urzędzie Miasta Poznania. Dziś obrady odbywać się będą w Bramie Poznania.

– Nie mieliśmy żadnych wątpliwości, wybierając Poznań na gospodarza tego wydarzenia. Miasto dba o wizerunek regionu, wyróżnia się dynamicznym rozwojem i potrafi skutecznie korzystać z narzędzi służących promocji – mówi dr Magdalena Florek, organizatorka spotkania.

Dodaj komentarz

kliknij by dodać komentarz