Ponad 400 uczestników i kilkunastu prelegentów z całego świata, wśród których nie brakuje wielkich nazwisk, przez dwa dni dyskutować będzie w Poznaniu o kierunku rozwoju e-handlu. W poniedziałek rozpoczyna się konferencja e-nnovation.
Podczas e-nnovation światowe trendy e-commerce przeniesione zostaną na grunt Europy Środkowo-Wschodniej – wyjaśniają organizatorzy – pośród zaproszonych gości znajdą się przedstawiciele kadry zarządzającej top marek, twórcy innowacyjnych projektów oraz najlepsi specjaliści i doświadczeni praktycy e-commerce.
Organizatorzy liczą, że zgromadzenie w jednym miejscu pomysłodawców dochodowych inicjatyw oraz osób posiadających wielki potencjał wprowadzania nowych idei na rynek zaowocuje przedsięwzięciami, które zmienią oblicze biznesu nie tylko w tej części Europy, ale także na świecie.
Konferencja e-nnovation rozpocznie się w Poznaniu w poniedziałek rano. Podczas dwóch dni odbędzie się wiele wykładów, paneli dyskusyjnych, ale również finał konkursu start up’ów.
W tym roku pojawi się 34 prelegentów, którzy do Poznania przyjadą praktycznie z całego świata, choć jest również wielu Polaków, którzy swoimi osiągnięciami i doświadczeniem nie ustępują “gwiazdom” światowym.
Przedstawiamy tylko niektórych prelegentów, którzy pojawią się w Poznaniu.
Jednym z nich jest Don Dodge, który jest rzecznikiem developerem Google, wspiera developerów w tworzeniu aplikacji na platformach swoich firm. Przed podjęciem pracy w Google był ewangelistą startupowym w Microsoft, gdzie był jednym z najbardziej widocznych pracowników po odejściu Roberta Scroble’a w 2006.
Kolejnym jest Christ Morton, który jest współzałożycielem i CEO w Lyst – wiodącej platformie modowej użytkowanej przez miliony osób w 180 krajach świata. Przed założeniem Lyst, Chris był inwestorem venture capital w Balderton and Benchmark Capital w Londynie. Chris uzyskał również tytuł magistra Cambridge University, gdzie kształcił się w ramach DERA Scholarship.
Ciekawie zapowiada się wystąpienie Lauren Proctor, która zajmuje się cyfrową strategią planowania innowacji w procesie tworzenia modowej platformy e-commerce w Nowym Jorku. Zakochała się w świecie mody odkąd pracowała w L2 – think tanku pomagającym luksusowym markom, takim jak Gucci, Chanel, czy Four Seasons funkcjonować w cyfrowym świecie.
Obecny będzie również Serhad Bolukcu, który zajmuje stanowisko Market Managera na Środkową i Wschodnią Europę w Facebook Global Marketing Solutions gdzie on i jego zespół współpracują z reklamodawcami nad planowaniem i wykonywaniem działalności marketingowej na Facebooku. Od 2008 roku Serhad zajmował różne stanowiska zarówno w siedzibie głównej Facebooka w Stanach Zjednoczonych, a także w siedzibie Facebooka EMEA w Irlandii.
Wystąpi również Marek Sworowski, absolwent Politechniki Poznańskiej na wydziale Transportu, który od początku ścieżki zawodowej związany jest z motoryzacją.
Dodaj komentarz