Strefę Kibica która towarzyszyć będzie mistrzostwom Euro 2012 w Poznaniu zorganizuje warszawska firma Innovatios. Zdaniem organizującej przetarg spółki Euro Poznań 2012 to właśnie ta firma wspólnie z My Music Group przedstawiła najkorzystniejszą ofertę.
Zwycięska oferta ma kosztować 17.944.215,39 zł. Odpadła propozycja złożona przez Międzynarodowe Targi Poznańskie które wyceniły wszystkie działania na 25.822.362,98 zł.
O wyborze konsorcjum, której liderem jest warszawska firma nie decydowała jednak tylko cena, ale także atrakcyjność proponowanego programu kulturalnego i rozrywkowego. Komisji przetargowej spodobały się również zaproponowane sposoby promocji, spójność koncepcji organizacji i zarządzania Strefą, a także optymalizacja efektu ekonomicznego. Wierzę, że doświadczenie obu tych firm w organizacji dużych imprez z powodzeniem zostanie wykorzystane przy realizacji projektu Strefa Kibica w Poznaniu – wyjaśnia Katarzyna Parysek, Przewodnicząca Komisji Przetargowej.
Wybrany podczas przetargu operator zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, zachowania czystości w Strefie, jak i po za nią oraz minimalizowanie utrudnień wynikających z funkcjonowania Fan Zone. Ważne są także działania proekologiczne podczas prac przygotowawczych, jak i w trakcie działania strefy.
Poznańska Strefa Kibica zlokalizowana na Placu Wolności i Alejach Marcinkowskiego, od ulicy 27 Grudnia do ulicy 23 Lutego zajmie łącznie 17.000 metrów kwadratowych i pomieści do 30.000 osób. Działalność rozpocznie 8 czerwca. Przyciągać ma nie tylko kibiców piłki nożnej.
Co dokładnie zaproponowała warszawska firma wspólnie z My Music? Pełną ofertę mamy poznać dopiero w marcu.
Jak przypominali ostatnio dziennikarze Gazety Wyborczej firma My Music w czerwcu ubiegłego roku wygrała już konkurs na przygotowanie projektu wykonawczego strefy (…). Spółka Euro 2012 wybrała ofertę My Music mimo zarzutów, że My Music po preferencyjnej stawce (1,7 tys. zł za dzień) wynajęła stadion miejski na koncert Stinga.
Dodaj komentarz