Noce reklamożerców cieszą się sporą popularnością, ale to wspólne oglądanie reklam jest wyjątkowe. Organizatorzy wydarzenia chcą odpowiedzieć na ważne społecznie pytania, m.in. czy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować do działania i czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR?
Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne spotkanie dla osób związanych z szeroko pojętą komunikacją, dające okazję do wymiany poglądów pomiędzy twórcami kampanii, ich odbiorcami oraz przedstawicielami mediów. Dziewiąta odsłona wydarzenia nosi tytuł „Fempowerment & Co”. Podczas spotkań w tej edycji zaprezentowane zostaną kampanie, które odnoszą się przede wszystkim do roli kobiet w społeczeństwie, a także te wspierające równość, różnorodność i zwracające uwagę na kwestię kryzysu klimatycznego oraz zrównoważonego rozwoju.
Podczas prezentacji case’ów nie zabraknie polskich akcentów. Organizatorzy pokażą dwie nagrodzone na tegorocznym festiwalu w Cannes rodzime kampanie, czyli „Ostatni Twój Weekend” oraz „Niezniszczalną Tęczę”. Wartym uwagi elementem obu spotkań jest dobór prelegentek. Przede wszystkim, aby zachować spójność z tytułem wydarzenia zaproszone zostały tylko kobiety.
W Concordia Design pojawi się Martyna Kaczmarek, Country Business Lead marki Ben&Jerry’s w Polsce. To dzięki jej zaangażowaniu i konsekwentnej strategii misji społecznej marki na warszawskim Placu Zbawiciela pojawiła się hologramowa tęcza.
Ponadto dzielić się wiedzą i inspirować będą: Agnieszka Juszkis, Dyrektorka Marketingu Centrum zakupów i lifestyle Posnania w Poznaniu, a także Wiktoria Jędroszkowiak – siedemnastoletnia aktywistka, inicjatorka i współtwórczyni Młodzieżowego Strajku Klimatycznego w Poznaniu.
Nasze wydarzenie już na stałe wpisało się w branżowy kalendarz – zarówno w Poznaniu, jak i w Warszawie sala pęka w szwach. Niezmiernie cieszy nas to zainteresowanie. Co roku mamy stałych gości, ale też docieramy do nowych osób. Staramy się trzymać rękę na pulsie i za każdym razem tak dobieramy prezentowane kampanie, aby inspirowały uczestników oraz uczestniczki do dyskusji – mówi Przemysław Wojak z agencji Q&ACommunications
Cannes Lions Creative Comms Meeting, poniedziałek, 21 października, godz. 18:00, Concordia Design, ul. Zwierzyniecka.
Wstęp na wydarzenie, zarówno w Poznaniu, jak i Warszawie jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja:
http://www.qacommunications.com/canneslions/
Przyjeżdżamy bardzo często do Poznania. Piękne miasto! Nocujemy w samym centrum w Hotelu Włoskim! Czujemy się u Was jak w domu. Pozdrawiam