W największym w kraju spotkaniu członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki może uczestniczyć nawet 2.000 osób. Golden Marketing Conference odbędzie się pod koniec września w Poznaniu.
Wydarzenie ma być elitarnym spotkaniem na najwyższym szczeblu biznesowego świata, wśród słuchaczy oraz uczestników innowacyjnych zajęć warsztatowych znajdą się liderzy sektorów prywatnego i publicznego – wyjaśniają organizatorzy – po raz pierwszy w Poznaniu pojawią się światowej sławy prelegenci Kevin Lane Keller, Simon Mainwaring oraz David Bell.
Mówić oni będą między innymi o tworzeniu silnych marek w świecie nowego marketingu, przyszłości biznesu społecznościowego, brandingu i zaangażowania konsumentów, ale też spróbują odpowiedzieć dlaczego lokacja jest wciąż wszystkim i co to oznacza dla przyszłości biznesu firmy.
W charakterze marketingowych trenerów wystąpi także prawdziwa plejada polskich osobowości marketingu. Będzie zatem okazja do spotaknia Natalii Hatalskiej, Pawła Tkaczyka oraz Michała Wawrzyniaka.
Trzy totalnie różne osobowości, które łączy profesjonalizm i niespotykana kreatywność – podkreślają organizatorzy – każdy z nich jest praktykiem, a zdobyte doświadczenie stanowi miarę sukcesu, którym podzielą się z uczestnikami Golden Marketing Conference.
Wśród uczestników będą zarówno przedsiębiorcy z branży budowlanej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej czy IT, jak i samorządowcy postrzegający swoje miasta, gminy czy powiaty przez pryzmat marki. Nie zabraknie również przedstawicieli agencji reklamowych oraz domów mediowych.
Konferencja odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 29-30 września.
Dodaj komentarz