Czyżby się zaczynała ostra i nie do końca uczciwa walka o klientów?
Dziasiaj dostaliśmy sygnał o wyłączeniu sygnału: “W dniu dzisiejszym firma East & West odłączyła między innymi mieszkańców ul. Michałowskiej od internetu świadczonego przez firmę Echostar. Podobno mają ze sobą na pieńku, a jak widać cierpią użytkownicy.” (artykuł Jest afera – brak internetu http://bit.ly/ivFtu ).
Otrzymaliśmy stanowisko firmy Echostar, druga firma póki co milczy:
Uprzejmie informujemy Szanownych Państwa, że przerwa w dostawie internetu jest wynikiem przerwy na łączach którą celowo wywołał East & West.
Zapewniam wszystkich naszych abonamentów , że będziemy w dalszym ciągu świadczyć Państwu usługi internetowe.Obecnie trwają nasze działania przywracające usługę internetu kolejno w Państwa mieszkaniach.
Jednocześnie, zawiadamiam że podawana informacja przez East & West jakoby trwała wymiana modemów Echostaru lub że East & West przejął Echostar są całkowicie nieprawdziwe a podpisywanie przez abonamentów nowej umowy w takich okolicznościach z East&West jest podstępem.
Działania East&West przekraczają wszelkie normalne ramy konkurencji.
Za wszystkie niedogodności przepraszamy i zapewniamy że w najbliższym czasie sygnał Echostaru zostanie przywrócony.
Za przerwy oraz utrudnienia w dostawie internetu, uzyskają Państwo od firmy Echostar Studio odpowiednie bonifikaty i rekompensaty. Każdy klient może złożyć skargę na bezprawne działaniaEast & West do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Adres: 60-955 Poznań, ul. Jana H. Dąbrowskiego
81/85 Tel. 61 847 95 10
Z poważaniem
Krzysztof Szplit
Echostar Studio
a EAST&WEST co na to?