Uruchomieniem nowego supermarketu Bricomarché w poznańskiej Galerii Pestka, francuska sieć rozpoczęła realizację strategii wchodzenia do dużych miast.
Poznański Bricomarché powstał w miejsce dawnego Praktikera. Nie jest to jednak pierwsza lokalizacja należąca wcześniej do konkurencji, którą przejęła sieć. W ostatnich latach Grupa Muszkieterów uruchomiła kilkanaście sklepów pod szyldem Bricomarché w punktach, gdzie wcześniej działały markety sieci NOMI.
Bricomarché rozwija się zarówno organicznie, jak i poprzez przejęcia – takie jak to w Galerii Pestka. Poznański sklep to 140 punkt sprzedaży w Polsce.
35 miejsc pracy, dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpraca z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla lokalnych mieszkańców – to główne korzyści, które przyniesie Poznaniowi nowy supermarket typu „dom i ogród” – mówi Marian Słomiak, Pełnomocnik Zarządu ds. Bricomarché w Polsce.
Oficjalne Bricomarché otwarte zostało dziś o 8:00. Z tej okazji przygotowaliśmy dla klientów liczne atrakcje w tym m.in. animacje dla dzieci, promocje cenowe oraz konkursy z nagrodami – informuje właściciel Tomasz Ratajczak
Dodaj komentarz