19 października zostanie oddany do użytku układ drogowy w rejonie ronda Rataje. Kierowcy będą mogli poruszać się nowymi pasami na ul. Jana Pawła II i po tzw. Ringu Łacina. W opinii kierowców nowe centrum handlowe generowało będzie korki, a dodatkowe pasy w żaden sposób nie poprawią przepustowości, która skończy się na rondach Śródka i Rataje, które nie są przygotowane do zwiększonego natężenia ruchu.
Na ulicy Jana Pawła II, na odcinku od ronda Rataje do ul. Kórnickiej, ruch samochodowy odbywać się będzie według docelowej organizacji ruchu. Kierowcy będą mogli poruszać się czterema pasami – trzema do jazdy na wprost i jednym prawoskręcie prowadzącym do Posnanii.
Od środy, od godzin wieczornych, możliwy będzie przejazd nowopowstałymi ulicami tworzącymi tzw. Ring Łacina, który stworzy alternatywną trasę przejazdu przez Rataje. Dodatkowo w tym dniu zostanie umożliwiony przejazd ulicą Milczańską oraz przez skrzyżowanie Milczańskiej i Inflanckiej.
Cały czas trwają prace związane z budową trzeciego pasa ruchu na ul. Jana Pawła II, na odcinku od ul. Baraniaka do ronda Śródka, które przy sprzyjających warunkach atmosferycznych mogą zakończyć się do końca roku.
Inwestor informuje także, że całość inwestycji dróg dojazdowych do centrum handlowego została sfinansowana przez centrum handlowe.
Główne drogi dojazdowe do handlowego molocha znajdują się od strony ul. Jana Pawła II, Krzywoustego. Wjazd na parking od strony ul. Jana Pawła II możliwy będzie na wysokości przebudowanej ulicy Łacina oraz ulicy Kórnickiej. Kierowcy jadący od strony estakady katowickiej lub ronda Rataje mogę wjechać na teren obiektu korzystając z wybudowanego skrzyżowania na wysokości os. Oświecenia. Alternatywną trasą dojazdową jest przejazd przez ulicę Milczańską.
Dodaj komentarz