Tak jak już wcześniej informowaliśmy Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych po 11 latach ponownie zarządza miejskimi lokalami. Do tej pory zajmowały się tym prywatne firmy, które wybierano podczas przetargów.
Zmiana ma przynieść duże oszczędności oraz przede wszystkim przyśpieszyć procedury i poprawić standard obsługi – wyjaśniał Tomasz Lewandowski, zastępca Prezydenta Poznania.
Dodatkowym argumentem, by zrezygnować z usług zewnętrznych firm były podobno częste skargi mieszkańców na niski poziom usług tych firm. Teraz ZKZL ma być nie tylko taniej, ale też poprawić ma się jakość i szybkość załatwiania wszelkich spraw. Usprawniona ma zostać obsługa zleceń dotyczących między innymi eksploatacji lokali, zgłoszenia awarii, rozliczania mediów, sprawdzania stanu konta lub stanu zadłużenia lokalu. Otwarto też nowe punkty obsługi klienta (POK).
Nie trzeba już chodzić do centrali ZKZL na ulicy Matejki, ponieważ w osiedlowych punktach można dowiedzieć się m. in. do jakich instytucji trzeba się zwrócić o pomoc mieszkaniową, dodatkowe wsparcie – przekonuje Arkadiusz Stasica z ZKZL – można teraz przyjść, załatwić swoje sprawy mieszkaniowe i uzyskają pełną pomoc blisko domu, a nasi pracownicy mają też za zadanie dotrzeć bezpośrednio do mieszkańców.
Oto adresy nowych Punktów Obsługi Klienta ZKZL w Poznaniu wraz z numerami telefonów:
ul. Brzask 3 tel. 61 659 67 01
os. Piastowskie 77 tel. 61 659 67 02
ul. 23 Lutego 4/6A tel. 61 659 67 03
ul. Łozowa 26 tel. 61 659 67 04
ul. Nehringa 2 tel. 61 659 67 05
Dodaj komentarz