Złote spinacze prestiżowe nagrody branży public relations otrzymały dwa miejskie przedsięwzięcia. Spółka EURO 2012 otrzymała nagrodę w kategorii “PR miejsca, miasta i regionu” za projekt Przyjaciele Stadionu Miejskiego a Poznań Traffic Race – wyścig ulicami miasta – zorganizowany przez agencję dobocom PR – wyróżniony został jako za najlepszy event 2011/2012.
Jury składające się z 56 ekspertów branży kreatywnej doceniło pomysł, zaangażowanie przedstawicieli różnych środowisk i efekty medialne akcji. Złote Spinacze to „oscary” branży public relations przyznawane najlepszym projektom od 10 lat.
Od środy będzie można licytować 1111 różnych przedmiotów, które zostały po organizowanych w Poznaniu meczach Euro, m.in. tablice informacyjne, krzesełka czy zegar. Dochód z aukcji zostanie przeznaczony dla dzieci z Centrum Wspierania Rodzin w Poznaniu.
Poznań Traffic Race – wyścig, w którym czterej znani poznaniacy – przedstawiciele miasta, sportu, kultury i mediów – mieli dotrzeć na stadion miejski samochodem, rowerem, MPK i biegiem odbywał się w Poznaniu w dwóch etapach – w październiku 2011 – podczas eskalacji remontów dróg przed Euro 2012 oraz w maju 2012, tuż przed rozgrywkami w Poznaniu. W wyścigu wzięli udział m.in. prezydent Ryszard Grobelny, Michał Kowalonek (Snowman/Myslovitz), Krzysztof Kotorowski, Manuel Arboleda (KKS Lech Poznań) i Sławomir Bajew (Radio Merkury).
Cieszy nas to, że kapituła doceniła projekt lokalny, pozawarszawski, jednoczący różne środowiska działające w naszym mieście, podkreśla Ewa Dobosiewicz, właścicielka doborom PR
Złote Spinacze to najbardziej prestiżowy konkurs dla branży PR w Polsce. Jest organizowany przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku i ma na celu wyłonienie najciekawszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.
szacuneczek dla agencji! Agencja nie miasto – zlecać zlecac a nie sylwester do dupy robiony przez estrade